måndag 15. desember 2008

Utmerkingar i lange baner

TUSEN, TUSEN TAKK!

Eg har motteke så utruleg mange koselege, flotte utmerkingar frå kjekke blogg-damer:)

No er det på tide med eit takke-innlegg og det er på tide å dele utmerkingane med fleire!

Denne har eg vore så heldig å få med Lill, Torunn, Monika, Mali-Mo, Silje, Stine, Ida Mari og Tove

award24

"Denne bloggen invisterer i og tror på NÆRHET
- nærhet i rom, tid og forhold!"
Disse bloggene er usedvanlig sjarmerende og søte,
og formålet er å finne og være venner.
De er ikke opptatt av utmerkelser eller selvhevdelse.
Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelsene er kuttet vil
enda flere vennskap ha forplantet seg.
Vær vennlig og gi litt ekstra oppmerksomhet til disse!
Gi denne awarden til åtte bloggere som igjen må velge seg nye åtte."

Er ikkje dette flotte ord vel?! Eg set super-duper stor pris på at eg har fått denne med alle desse flotte blogg-damene:) :)

TUSEN TAKK TIL DOKKE ALLE!!!

No skal eg gi denne vidare til desse åtte bloggarane: Torill, Nunne, Guttemamma, Nikoline, Line, Siren, Ma og Heidi

¤

award25

Takk til Anne Grethe, Stine og Tove!

Denne utmerkinga skal eg gi vidare til fem andre: Elisabeth, Ingrid, Siv, Fivrel, Cecilie 

Dei må gi den vidare til fem andre, og så må dei fortelje om fem ting dei er avhengige av.

Her kjem mi avhengig-av-liste:

  1. Familien min -sjølvsagt:)
  2. Bjørdalen, kva hadde eg vel vore utan mi kjære heimgrend?
  3. Søvn, som eg treng mykje av spesielt på denne årstida.
  4. Mat og vatn.
  5. Sjokolade...i alle slags variantar...

¤

Bloggy-Goodness-Award2

Tusen takk for Monica for denne artige utmerkinga! Den har eg ikkje sett før, så det var litt ekstra stas:)

Regelen er at ein skal gi denne vidare til seks andre bloggarar, og dei utvalde er:

Lill, Anna Lisa, Line, Marit, Ida Mari, Mali-Mo.

¤

Sååå søøt!

Denne søte dalmatineren takkar eg Laila og Monica for:)

Eg hugsar ikkje reglane som fyl denne vofsen, men eg vel å sende han vidare til desse seks;

 Stine, Kate, CHÂTEAU DE KONSTANSE, Silje, Synnøve og Monica.

¤

Frå Line har eg fått Nobelprisen i Mammakunnskap!!

Tusen takk Line for denne flotte utmerkinga!

Den går vidare til Laila, Anne Grethe og Tove.

Sjølv om hensikta med utmerkingane er å sende dei vidare, så vel eg også å gi denne tilbake til deg Line!

¤

Koseleg utmerking

Frå snilde, kjekke Line har eg også fått denne nydelege premien:) 

Takk Line!

Frå meg går den vidare til  Monika, Monica og Monica :)

¤

Mi eiga utmerking...

Nok ein gong takk til Line, denne gong for Utmerking for varme og støttande kommentarar!

Dagny, Cecilie og Britt er dei som får den med meg denne gongen.

¤

Utmerking for koselege helsingar!!

Tusen takk til Lill for den sjølvdesigna utmerkinga for koselege helsingar:)

Den kunne eg forsåvidt gitt til alle som er innom bloggen min og legg att kommentarar,for eg set stor pris på dykk alle!!

men sidan eg synest at det er kjekkast med personlege "til-frå lappar" på gåvene,

så er det Fivrel, Marie, Pernille som får den med meg i dag.

Gi den vidare til tre andre:)

¤

Til slutt vil eg at alle dykk som ikkje fekk utdelt ei utmerking med meg denne gongen

tek med seg denne flotte merksemda til bloggen sin!

Den er det Ida som har laga.

 Line har gitt den vidare til meg og no gir eg den vidare til DEG:)

[IDA.jpg]

Med ynskje om ei fortsatt roleg og fredfull adventstid.

For all del ikkje stress!

Lettare sagt enn gjort seier du?

Neida, berre prøv:)

Kjenn etter kva jula EIGENTLEG handlar om:)

 

18 kommentarer:

Anna Lisa sa...

Nei men du snille Tove!!! Tusen takk for Utmerkinga!! Så kjekt!!
Ønska deg ein fin dag min venn.
Klem

Ida Mari... sa...

Tusen takk for utmerkinga..Etter ei vond oppleving i familia til bror min og mi kjære svigerinde blir ikkje denne jula heilt slik vi hadde tenkt oss..Vi går meir på lavgir no og tankane våre går til nermaste familie.. Det viktigaste for oss denne jula blir å halde saman og prøve å lage ei trygg og god jul for borna rundt oss..Mykje kan brått forandrast, hendingar vi menneske ikkje rår over..Livets gang tek ikkje hensyn til høgtider..

Klem

Fivrel sa...

Tusen takk, Astrid, dette var triveleg :-) Og takk for den siste kommentaren din, eg vonar mange kjenner det må same måten og gjer som oss - tek det med ro! Her er det pynta med dompapar på fuglebrettet og snø på huset, ei stjerne i glaset og fire sviblar på kjøkenet. Me fyrer i omnen og har det fint.

Nuvel, noko stress er det, men det skal ikkje jola, men eksamen ha skulda for. Berre to dagar att no! vonar du også kjem i mål på ein heilskinna måte :-) Lukke til!

~♥~ Monica S sa...

Tuusen takk Astrid!!

har du lest om Tor Voldsund på VG i dag...
han er bror til min svoger...
Dei he det ikkje lett!

Takk for at du tenkte på meg :-)

Ha ei fiiin veke, og ta vare på kvarandre!!!

Monica

Unknown sa...

Tusen tusen takk, Astrid!!
Eg vert både rørt og beæra over at du tilgodeser meg med så mange flotte utmerkingar:0)
Du er så gullgod:0)
Varm takkeklem frå Line

Siren sa...

Å du heidundrende hvor mye awarder/utmerkelser du har fått...det sier jo MYE om deg da positivt! :)
Tusen takk for awarden, gjør overhode ingenting at jeg har fått den før!
Ha en super kveld!
:)

Marie sa...

Tusen, tusen takk! Denne har eg ikkje frå før heller :)

Ha ei fin førejulstid :)

Ramme Alvor sa...

Tusen takk! :) SOm alle utmerkingane dineviser deg,du har ein flott blogg og er ei fantastisk dame! :)

Klem
Britt

Pernille sa...

Men åååå, Tusen tusen hjertelig takk for denne vakre og koselige utmerkelsen:) Så snill du er!

Jeg tar den med meg og sender den videre til tre bloggvenner:) Koselig med disse awardene:)

Gratulerer også med alle de flotte utmerkelsene du har fått! De er vel fortjent!

Ha en kjempekoselig kveld og kos deg:)

Livets landeveg sa...

Tusen hjertleg takk :) de var kjempe stas!!

M.E.V. foto sa...

Hei! Gratulerer med alle awardane, og tusen takk for at du vil dele ein av dei med meg:)Det set eg stor pris på:)

Nikoline sa...

Klart eg har både tid og lyst å henta utmerkelsen!! Tusen takk snilde du! Skal sei det har dryssa awardar over deg.. og du har fortjent kvar ende ein!
Her styrer me på med vårt til jul,men det finns ikkje sress i heimen,tek det ein røkk på og så får resten vera som det vert.Eg kosar meg kvar enda dag,men i dag har det vore stor uro då me ikkje fann att svigerfar! Etter fleire timar fekk me endeleg positivt svar på sjukehuset,han var der etter eit fall i dagtidleg. Ikkje spøk å bu aleina og vera 93 år..Det enda godt heldigvis.
Fin kveld til deg og igjen,tusen takk for den fine utmerkinga frå deg!

Kate-Marita Pettersen sa...

Tuuuusen takk for den søte dalmatineren, æ blei kjæmpegla snille du:)!!!
Ha en flott tirsdag,Klæm fra Kate:)

Kate-Marita Pettersen sa...

Oooops;) glemte å si gratulerer så masse med alle de flotte utmerkelsene:)
Du har fortjent dem alle:)

Guttemamma sa...

Hei du og TUSEN takk for utmerkelsen!! Gratulerer med alle du har fått, sier bare WOW!!Papiret er fra Panduro og Rema(!),klem fra Anette

Som mine dager er sa...

Hjertelig takk kjære du. Som du sier; jeg tar den til meg. Og er takknemlig, jeg har ikke fått denne tidligere.

Jeg tar livet rimelig piano og tar meg tid til å kjenne hva julen egentlig handler om ;-)

Klem fra Marit

Anna Lisa sa...

Du Astrid....er eg blitt gal eller??? Forrvirra ihvertfall...
Skrev eg TOVE??? Må bare be om unskyldning min venn.... Eg er litt surrete i hodet nå..med sjuk unge og mykje oppi hodet for tida.
Eg vart så glad for utmerkinga. Tusen takk!! Og beklager igjen.. Eg veit bare eg fekk ei utmerking frå Tove også sjønner du :)
Klem

Torill sa...

Tusen takk for award, det var hyggeleg av deg. Eg er så dårleg på slikt, men du skal vite eg set pris på det :-)