torsdag 4. desember 2008

Og vinnaren er:

Den 2. desember var det dags for trekning av vinnaren av jubileumskonkurransen på bloggen min.

Pepparkakebaking 08 171 

Her ligg lappane med alle namna på dei som la att kommetar på jubileumsinnlegget mitt. På førehand må eg seie at alle hadde vore like verdige som vinnarar, og eg må seie at eg var ganske spent på kven vinnaren skulle vise seg å verte! Det var forresten veldig koseleg å lese alle svara dykkar! Spesielt alle dei fine juleminna!!

Linnea fekk den ærefulle oppgåva å trekkje ut vinnaren. Eg sa til henne at no måtte ho vere flink jente og hjelpe mamma -og flink var ho! Sjå berre:     

Pepparkakebaking 08 172 Pepparkakebaking 08 173 Pepparkakebaking 08 174

"Dette var mange lappar Mamma!" "Kva skal du no med alle desse?!" "Nei, her må eg til med hardehanda, vekk med dei!"

 Pepparkakebaking 08 175 Pepparkakebaking 08 176 Pepparkakebaking 08 178 

"Sjå her ja, no vart det litt færre lappar å velje i." "Skal me sjå her..."  "Jammen var ikkje dette litt artig likevel Mamma!" :)

 Pepparkakebaking 08 181 Pepparkakebaking 08 182Pepparkakebaking 08 183 

"No trur eg at eg har bestemt meg." "Jaudå, det må verte denne. Du ser vel det? "

  Pepparkakebaking 08 187 

"Ikkje sjå endå Mamma!" "Lat att augene medan eg opnar opp lappen!"

  Pepparkakebaking 08 193

Og vinnaren er:.....................................

...........................................MARIE !!!

Marie med den flotte bloggen Heimdal, er den heldige vinnaren av jubileumskonkurransen min! Gratulerer Marie :)

Då det var så utruleg koseleg for meg å lese svara dykkar, bestemte eg at det skulle trekkast ein vinnar til.Pepparkakebaking 08 212 Pepparkakebaking 08 217 Pepparkakebaking 08 220

Linnea var sjølvsagt klar for ny runde :) Ho var om mogleg endå meir målretta denne gongen, nesten så eg har henne mistenkt for smugkiking:-)

"Bakke Tone" stod der på lappen!

Tone som er heilt fersk bloggar med bloggen Veien mot sykepleien, Tone som er i frå same bygda som meg, Tone med røter frå same dalen som meg, Tone som alltid har eit nydeleg smil til dei ho kjenner! Gratulerer Tone :)

No kan dei to vinnarane glede seg til ei lita førjulsgåve frå meg :)

Til alle dykk andre som var så kjekke at de la att slike superkoselege kommentarar; TUSEN TAKK for at de deltok! 

De får nøye dykk med bileta av veslegullet som var så flink å hjelpe meg! (Som forresten var kledd i tanta sine 25 år gamle kle:) )

Pepparkakebaking 08 233

For deg som ikkje har vore innom og lese kommentarane på jubileumsinnlegget mitt; klikk deg inn og kos deg med stemningsfull lesnad! Eg trur eg kan love at du kjem i julestemning :)

19 kommentarer:

Siren sa...

Så flink din søte lille tulle var til å plukke ut de heldige vinnerne. Morsomme bilder! :)

Marie sa...

Herleg måte å trekke på! Nydelege bilde! Og tenk at gullet trekte meg da, så koseleg :)

Tusen takk for fine ord om bloggen min :)

Du har ein kjempefin blogg, ser me har mange felles tankar. Julestress-innlegget ditt er eg heilt einig i! Det får meg til å tenke på då eg skulle ha minstemann, han er fødd 20. desember. Minstejenta vår var då fire-ogeithalvtår. Ein velmeinande vaksen sa til henne at me var heldige som skulle få ein baby i julegåve. Ho kom til meg og spurte om det var sant at me skulle få babyen vår som julegåve. Ja det blir jo det på ein måte sa eg. Då kom det spørjande frå henne; -kjem han ikkje til å dø då da, inni alt det papiret? Så bokstaveleg tok ho det, hehe. Likevel har eg tenkt mange gonger seinare at det er nettopp det som skjer hos veldig mange i dag, den eigentlege julegåva, Jesusbarnet, forsvinn i "alt papiret".

Eg sender deg ein mail eg då :)
Ha fine adventsdagar framover :)

Unknown sa...

Så artig trekning og kjempeflotte bilder:0) Kjempestilig bilde der ho lukkar att auga etter å ha funne fram ein lapp...
Gratulerer så mykje til vinnarane
Du har vunne ein trøystepremie hos meg, ventar på adressa di...
Har ei utfordring til deg, tek du den?
Klem til deg!!

~♥~ Monica S sa...

Gratulerer til vinnarane!!!
OG for en skjønn hjelpar du har då!! :-) skikkelig sjarmtroll!

Monica

Dagny- Heim sa...

Gratulasjonar til vinnarane! Lisjegullet gjorde ein god jobb, vart sjarmert i senk :-)

Ha ei nydeleg og stemningsfull helg!

BakkeTone sa...

Heihei! Jippi:)..En av vinnarane :)..Var artig måte å trekke på, det må ej sei :)..Så skjønn lille jenta di også da! Må sei du imponera med dissa dine bloggane dine:).. Litt værre mej mej som ikkje helt he forstått mej på det enda, men det kjem vel med tida :)... Ha ei koselig førjulstid :)..Håpe det kjem litt meir snøv til jul so julesteminga blir på topp! Helsing Bakketone :)

Lill sa...

Hei Tusen takk for kjempekoseleg helsing:)) og GRATTIS til vinnerane dine som hadde den nydelegaste trekketausa ein kunne ynskje seg:))
Berre 5 dagar att no kan nesten ikkje vente eg:))
Nyt helga
Smil frå meg

Anna Lisa sa...

Neimen så artig loddtrekkning dokke har hatt:)
Og lille jenta di er så nydelig og artig:) Herlig!!!
Ha ei flott helg!!
Kos deg med advent på søndag.
KLem

hvorfor ikke... sa...

For et hærlig innlegg...får så lyst å kose litt med gullet ditt. Hun er såååå god!

Takk for reflektert og koselig hilsen hos meg. Jeg blir alltid så glad for det;) Det ligger noe til deg inne hos meg...Noe veldig velfortjent!

God helg, Astrid, kos deg med dine!
smil fra Torunn

Silje sa...

Kor søte ho e!!!!!!! Heilt utruleg artig vri ditte her Astrid, du e berre kreativ :) Lure forresten på om du he kjøpt nåke av vårt innbytta skiutstyr i helga, her va en åtteåring so studerte sko og ski lenge på avisbildet, hehe.. :)

Guttemamma sa...

Fanastiske bilder!!! Veldig enig i det du skriver under!! Vi har adventskalender hvor de får hver tredje dag, og jeg synes det er herlig å se hvordan de gleder seg til sin dag men også gleder seg og er spent på hva de andre får. Vi er på mange måter en motstrømsfamilie vi..., veldig sjelden det er noe playstation her i gården,kan gå flere mnd mellom! Mobiltelefon til guttene?? Glem det på lenge..! Vi hører på Astrid LIndgren lydebøker om julen, ungene småpusler med kort og pynt nesten hver ettermiddag og det gleder meg stort når det står skihansker, bøker, tegnesaker osv på ønskelistene til guttene!! Høres prekitge ut her nå altså, men vi er høyst normale..:-)KLem

Pernille sa...

Men for en morsom og søt hjelper du har til trekningen din. Jeg ble helt sjarmert av henne. Jeg ble så glad av alle bildene, så det gjorde nesten ingen ting at jeg ikke vant. Det var premien nok å se på den hærlige og skøyeraktige jenta:) Du må gi henne en klem fra meg:)

Tusen takk også for den kjempekoselige og rørende kommentaren fra deg. En veldig sterk historie du forteller meg. Du er sterk som klarer å skrive slik om det. Full av beundring for deg!
Historia di hjelper meg med å se at andre har det tungt og kommer gjennom.
Jeg prater også med foreldrene mine i tankene og om kveldene når det er stjerneklårt. Da finner jeg de to stjernene som skinner mest og så prater jeg med foreldrene mine. De vil nok ikke at jeg skal ha det slik. Men jeg faller ikke helt ned. Jeg er for obs på det og tar meg i nakken. Alle dere bloggvenner hjelper meg også. Hunden og kameraet er også gode å ha no. Da får en fokus på noe annet en liten stund.

Julen er nok ikke helt det samme lenger. Har mistet så mange i den tiden. Men jeg gir ikke opp. Hver dag er et nytt skritt og målet er å være fith for fight igjen til julaften;)

Ha ei kjempekos adventshelg:)

Varm klem fra meg:)

AnneGrethe7 sa...

For ei nydeleg lita tulle....og så flink til å hjelpe mamma:)
Ligg noko til deg på bloggen min frue :)

Ønskjer deg ein vidunderleg laurdag!

Klem

Cecilie sa...

For ei søt lita prinsesse du har. Og så flink til å hjelpe mamma.

Det ligg noko til deg på bloggen min

CHÂTEAU DE KONSTANSE sa...

For en nydelig liten prinsesse du har:-)

Kos dere i adventstiden,-den må være ekstra hyggelig med små forventningsfulle barn i hus*s*

CosiFanTutta sa...

Hei du, takk for besøk på bloggen min! Kjedelig at jeg har gått glipp av konkuransen din, der var det mange flotte kommentarer! Til lykke Marie og Tone!

Det var nydelige vinterbilder i innlegget under her. Postkort-bilder :o)

Vibeke sa...

Herlige bilder!:o)

Kjempekoselige ord du la igjen inne hos meg!Vi har tydeligvis noe til felles...fnis :o)Begynner å bli ferdig med det som skal males før jul, tar resten av det etter jul.Blir skikkelig fornøyd :o)

Ønsker deg en velsignet adventstid Astrid!

Varme klemmer fra Vibeke

Kate-Marita Pettersen sa...

Så morsomt at du lot veslejenta trekke! Nyyyyydelige bilder av henne!!!
Tuuusen takk for nydelig kommentar inne hos meg. Ja er enig med deg i at diktet kan brukes både i glede og sorg.,, Var i det litt melankolske hjørnet da jeg skrev det ,,,,
Goklæm med ønske om fortsatt fin 2 søndag i advent fra Kate:)

Ida Mari... sa...

For ein lur måte å trekke lappar på og for ei gode jente du he Astrid!
Eg har noko til deg på bloggen min :)